#فرزندپروری #شیرخشک #بارداری

تصویر
۴ پاسخ

سلام عزیزم دقیقا منم دنبال دکترم برم تهران
اصفهان دکتر پیمان رومعرفی کردن بهم

بیمارستان نوراسفندیار دکتر هاشمی روشنیدم خوبه
البته همشو میگن خوبن
کلینیک افتابم هس
ولی انگار نور رو خیلی تعریف میکنن
من فقط نمیدونم برگشتنی میتونم از تهران تا اصفهان تو ماشین بیام یانه
یوقت چشمم اذیت نشه

بیمارستان نور همه دکترایش خیلی خوبن عزیزم

پسرم بیمارستان نور
دکتر امیرخانی عملش کرد هفته قبلی
هزینه ۶۵ میلیون
عمل هم فمتو اسمایل ی پله از لیزیک بالاتر و مراقبت کمتر میخاست

عزیزم برو کلینیک نور همه دکترایش خوبن من خودم رفتم دکتر م محمد مهدی زعفرانی عالی بود البته تجهیزاتشان هم خوب بود به نظرم نور برو

سوال های مرتبط

مامان آنیل. مامان آنیل. ۵ سالگی
مامان 👑امیر ارسلان👑 مامان 👑امیر ارسلان👑 ۵ سالگی
مامان مو خرمایی مامان مو خرمایی ۵ سالگی
مامان مو خرمایی مامان مو خرمایی ۵ سالگی
مامان مطهره مامان مطهره ۵ سالگی
مامان بافنده کیف زیبا مامان بافنده کیف زیبا ۵ سالگی