۱۱ پاسخ

۴۰ روز بعد سزارین و طبیعی ام نداره جای که جفت کنده شده گلم داخل رحم زخمه
نباید نزدیکی کنی نزدیکی باعث عفونت و خونریزی دوباره میشه
بعدشم نگران نباش تا ۴۰ روز این خونریزی هی کم و زیاد میشه

من امروز اولین بار بعد از سزارینم بود 🤣🤣🤣

40روز زمان می‌بره از داخل زخمات خوب بشه بهتره نزدیکی نداشته باشی بعدش دچار مشکل میشی

خونریزی قطع بشه تغریبا و 40 روز فرصت لازمه رحم جمع بشه سز و طبیعی هم خیلی ربط نداره

من 34 روز بود 🤣پنج روز خونریزی داشتم تا ده روز اول هم خونابه و لکه بعدش قطع شد کاملا

من ۴۸روز بعد رابطه داشتم

چه سزارین چه طبیعی تا چهل روز نباید رابطه داشته باشی

٤٠ روز بگذره بعد رابطه رو زود شروع نكن. بزار زخمات از داخل جوش بخورن

بیست روز اینا بزار‌بگذره بخیه هات اذیت میشه بزار کامل خوب بشی وگرنه درد میکشی خیلی

40روز

بهتر انجام ندی

سوال های مرتبط

مامان دخترم🥹 مامان دخترم🥹 روزهای ابتدایی تولد
مامان 🩷panah 🩷 مامان 🩷panah 🩷 ۳ ماهگی
مامان پسرطلای مامان مامان پسرطلای مامان ۳ ماهگی
مامان یسرا و مرتضی مامان یسرا و مرتضی هفته سی‌وسوم بارداری