۵ پاسخ

نه اصلا اذیت کننده نیس،فقط موقعی ک تاثیر استامینوفن تموم میشه یه کم بدخلقی میکنن ک اونم روز اول باید چهار ساعتی بدی

ببین هیچی نمیفهمی پسر من که بچه شر و گریه کنیه هیچی نفهمید

اصلا اذیت نکرد استامینوفن هر چهار ساعت یک بار بده یکم از قطره استامینوفن بمال روی جای آمپولش

من نیم ساعت قبل پاراکید دادم بهش
بعد سر ۴ ساعت پاراکید دادم اذیت نکرد نگران نباش

نه ایران اذیت نکرد تب نکرد و گریشم یکی موقع زدن واکسن بود یکی تو خونه یه لحظه بد بغلش گرفتن
اخلاق و رفتارشم عوض نشد
فقط حواست باشه سر موقع استامینوفن و بهش بده که اذیت نکنه دردش شروع نشه
روز اول یکم اذیت شد خیلی دست به پاش نمیزدم یا پاهاش و بستم حالت قنداق خیلی تکون نده ولی بعدش پیدم تکون میده اذیت نمیشه

سوال های مرتبط