۵ پاسخ

ببخشید شما کدوم بیمارستان میخوای بری واسه زایمان؟ ماما همراه گرفتی؟ دکترت کیه؟ راضی هستی؟

عزیزم اینا درد انقباضات کاذبه که توی هفته شما طبیعیه اما اگر شدید تر شد، درد ها با فاصله منظم میومدن و یا لک، خون و ترشح زیاد دیدی فورا برو زایشگاه دارو میدن

درد پریودی باید بری بیمارستان یا ب دکترت بگو

احتمال خیلی زیاد کار زیاد کردی و زیاد نشستی وای که منم داشتم میمردم چند روز پیش فعالیت کردم
شیاف بزار استراحت کن ریلکس باش

درد پریودی میگن خطرناکه فک کنم از سنگین بودن بچه کمر درد داری

سوال های مرتبط