بعد ختنه چطوری آروغشو بگیرم ؟؟؟

۵ پاسخ

به پهلو بزارش کافیه

من گرفتم

اره بابا فقط فشار نده بچسبه بهت البته من محافظ ختنه گذاشته بود

بخوابونش از روشکم رو دستت

منکه اون چن روزو نگرفتم،یااینکه قنداقش کن راحت میشه بغلش کرد

سوال های مرتبط

مامان ارسلان مامان ارسلان ۱۴ ماهگی