۵ پاسخ

به حالت کولیک هلد بگیرش
ولی دست پایین، پاهاشو بگیر یا بذار روی شکمش

من روز اول آروغ نگرفتم بالش میزاشتم که بالاآورد نره گلوش

چرا؟! برای چی اذیت بشه ؟!

من روز اول نگرفتم‌ میترسیدم اذیت شه از روز دومم با فاصله نگه میداشتم از بدنم

منم شب اول ختنه نگرفتم آروغ خداروشکر طوری نشد

سوال های مرتبط

مامان ارسلان مامان ارسلان ۱۴ ماهگی
مامان پرتقال مامان پرتقال ۲ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۱۰ ماهگی