مامانا ب بچه آبمیوه و کیک بدیم ضرره؟

۳ پاسخ

میتونی خودت کیک درس کنی بدون شکر
شیرینیش با خرما باشه یا شیره خرما البته خیلی کم
با آبمیوه طبیعی ک‌خودت گرفتی مثل آب سیب بدی بخوره.
دکتر پسرم آبمیوه طبیعی ک خودمون گرفته باشیم رو گفت بده

😐😐😐😐

بله عزیزم ضرره
خاصیتی نداره فقط قنده
هر دو زیر یک سال ممنوعه

سوال های مرتبط

مامان آوین کوچولو🩷 مامان آوین کوچولو🩷 ۱ سالگی
مامان فاطمه‌نورا مامان فاطمه‌نورا ۱ سالگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱ سالگی
مامان جوجو ساروین🐣💙 مامان جوجو ساروین🐣💙 ۱۲ ماهگی