شربت المنیوم انجی برا یبوست خوبه؟؟

۳ پاسخ

اره خوبه

پودر پیدرولاکس بده یه قاشق صبح با اب حل کن یه قاشق شب

اره خوبه

سوال های مرتبط

مامان مهرسانا 😘🫄 مامان مهرسانا 😘🫄 روزهای ابتدایی تولد
مامان رادوین💙 مامان رادوین💙 ۱۴ ماهگی
مامان دلوین مامان دلوین ۱۴ ماهگی
مامان مامان ایمان مامان مامان ایمان ۱۴ ماهگی
مامان تیارا مامان تیارا ۷ ماهگی
مامان آریان🩵 مامان آریان🩵 ۶ ماهگی
مامان ✨🤱🩵 مامان ✨🤱🩵 ۳ ماهگی