سلام دخترا این شربت برای یبوست خوبه.

تصویر
۷ پاسخ

آره خيلي خوبه از لاکسی ژل بهتر

اره همین لاکسی ژل اسم دیگش

اره عالیه فقط دوتا سه قلشق ازش رو با یه لیوان خیلی خیلی بزرگ اب قاطی کن ناشتا بخور سریع جواب میده

من لاکسی ژل میخورم برای یبوست عالیه
منیزیم بیشتر برای اسید معده هس

منم ۲ روزه از همین میخورم و نجاتم داد داشتم میمیردم از یبوست
البته من پمادم گرفتم

عالیه یعنی رو من فقط این جوابه

آره خیلی خوبه
من تو لیوان ریختم خوردم متاسفانه تا سه چهار بار اسهال شدید شدم😑

سوال های مرتبط

مامان هامین 💙هاکان مامان هامین 💙هاکان ۲ ماهگی
مامان جوجو🐥 مامان جوجو🐥 ۴ ماهگی