کیا به تازگی زایمان کردن و اسم بچشونو حسین گذاشتن؟

۳ پاسخ

پسر من دو سال پیش به دنیا اومده و اسمش رو حسین گذاشتم . توی بارداری دعا میکردم پسر باشه که این اسمو براش بذارم . عاشق اسمشم

من پسرم حسین آقاست🥰

یکی از آشناهامون اسفند زایمان کرد حسین گذاشت
چطور؟

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۷ ماهگی
مامان دلوین جون مامان دلوین جون ۱۳ ماهگی
مامان آریاس مامان آریاس ۱۰ ماهگی
مامان فاطمه مامان فاطمه ۵ ماهگی