خون اومدن بعد ختنه ب روش لیزری ضرر داره

۵ پاسخ

اگه خونریزی بیش از حد داره که مای بیبی کلش خونی میشه خطرناکه
اما در حد چند قطره مشکلی نیست
ختنه توی ماهای اول تا ۴۰ روزگی توصیه میشه نه الان که ۷ ماهشه و کنجکاو ترین لحضه شه و یه جا بند نمیشن

به دکترش گفتی؟

دکتر برای جفت پسرام تاکید میکرد ک اگه خون‌اومد حتما ببریمش پیشش خطرناکه خوب نیست خون بیاد

واي اره
نبايد خون بياد
نزار خيلي گريه كنه كه فشار بياد خون بيوفته بچه
خدايي مكرد خونريزي كنه خطرناكه ها
اگر خونريزيش زياده ببرش بيمارستان

کی ختنه کردی؟ لیزری دیگ رگ میسوزنه نبابد خون بیاد

سوال های مرتبط

مامان امیررضاامیرحسین مامان امیررضاامیرحسین ۱۰ ماهگی