خانوما ختنه به روش لیزری خوبه یاحلقه؟

۶ پاسخ

به نظرم روش مهم نیست مهم مهارت دکتر و مراقبت بعدشه
پیش ی دکتر خوب ببرید خودتونم بعدش مرتب دور التو با وازلین کودکان چرب کنید ک چسبندگی نگیره

پسرم حلقه بود
خوب بود

لیزری کلا یه روز اذیت داری

به نظر من روش سنتی عالیه
من تو سه ماهگی پسرمو ختنه کردم اصلا اذیت نداشت سه روزه کاملا خوب شد
تو این سه روز هم فقط وقتی پانسمانشو تو آب داشتم جدا میکردم یه کم گریه کرد

قطعا لیزری
یه شب اذیت داره
بعدش تموم
البته هر روشی مراقبت لازم رو‌نیاز داره

لیزری بهتره
حلقه دیر خوب میشه اذیت میشه

سوال های مرتبط

مامان Salman👼🏻🩵 مامان Salman👼🏻🩵 ۱۲ ماهگی