دکتر من ازین کارا نکرد دوتا نامه هم بهم داد برا دوتا بیمارستان شاید چون اشنا بود اینکارو نکرد
بستگی ب دکتر داره واسه من زیرمیزی ودستمزد جدا نکزفت
بله اول پول
اگه وزن بچه بالاتر از ۴ کیلو باشه نامه میدن پول نمیگیرن
اره عزیزم
وقتی پول رو دادی نامه میده که بری بیمارستان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.