مامانادکتراول زیرمیزی میگیره بعدنامه سزارین میده

۵ پاسخ

دکتر من ازین کارا نکرد دوتا نامه هم بهم داد برا دوتا بیمارستان شاید چون اشنا بود اینکارو نکرد

بستگی ب دکتر داره واسه من زیرمیزی ودستمزد جدا نکزفت

بله اول پول

اگه وزن بچه بالاتر از ۴ کیلو باشه نامه میدن پول نمیگیرن

اره عزیزم
وقتی پول رو دادی نامه میده که بری بیمارستان

سوال های مرتبط

مامان دلارا مامان دلارا روزهای ابتدایی تولد
مامان جاناویارا مامان جاناویارا ۲ ماهگی
مامان پسری و دختری 🐋🩰 مامان پسری و دختری 🐋🩰 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وهشتم بارداری