من نامه رو داده بهم ولی گفته روز قبل عمل واریز کنم
من سزارین دومم بیمارستان دولتی میرم بازم زیرمیزی میگیره ینی یا همینطوری نامه میده برای سزارین؟؟؟؟
این چیه مد کردن خدا لعنتشون کنه
من امروز شنیدم اول قسمت زایمان طبیعی ها بستریت میکنن ی تایمی ک گذشت میاد میگه ن این نچرخیده و فلانه ببرین سزارین
خوب شد اینو گفتن برام و الا اون روز دعوام میشد میگفتم مگ تو همونی نبودی ک پول گرفتی مگه نگفتی سزارینت میکنم چرا الان تو طبیعی هام کوفتت شه
دکتر من ۳۰تومن میگیره گفت یه هفته قبل زایمانت پولو نقد بیار بعد نامتو بدم
بستگی به دکتر داره .دکتر من گفت هروقت برا بخیه هات اومدی پول بده
نه دکتر من نامه داد هفته پیش زیر میزیو دو روز قبل سزارین باید بریزم
نه بمن نامه داده هنوز بهش پول ندادم
بله دیگه دکترا این و مد کردن کم در آمد دارن زیر میزی هم بهش اضافه شده
بله از من که این طوری بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.