۹ پاسخ

بایتی وجود نداره هرچقدر میخوره. گاهی ۳ قاشق گاهی ام ۵ قاشق. بچه با بچه فرق داره

غذارو مقوی کن مثلا کم هست ولی روغن زیتون بده باهاش ماست یا زیتون یا چیزی ک مقویه

بنظرم نشمار هرچی میخوره بده . مثلا من بچم ی روزایی یم قاشق ب زور میخوره ی روزای دوسه تا ی روزایی هیچی اصلا اینجور نیست که همش ی اندازه بخوره

دکتر به من گفت ۲ قاشق بخوره کافیه 😑

نمیشمارم
هر چقدر خورد میدم

من معمولا نمیشمارم اما تا جایی ک جا داره میدم
با اولین خود داری در مقابل غذا دیگه دس میکشم از غذا دادن

اخه مگه همه ما به انداره ميخوريم؟! فكر ميكنم نسبيه نميشه برا همه يه چيز گفت.فكر كنم ٤ قاشق تا ٥ قاشق غذاخوري خوب باشه اگه بخوره☹️

بچه شما چقدر میخوره؟
اون زمان ک نت وصل بود دکتر تو اینستاگرام میگفت حداقل ۴ ۵ تا ق غذاخوری پلو با سه ق خوروشت
ولی دختر من نصف اینو بزور میخوره

😭😭😭کاش بفهمیم

سوال های مرتبط