قطره سدیم کلراید ۶۰ بزن بعد با فینکیر بکش بیرون تمیز میشع
با پوار خالی کن
اگر پوار بینی نداری با گوش پاکن یا لبه گرد پنز مو بگیرشون
با گوش پاک کن تمیز کن 😂😂😂😂
پواربرقی فقط و فقطططططط هیچ نیازی به قطره و بخورسرد و حمامو این چیزام نداره
قطره میزنم بعد با فین گیر تمیزش میکنم
دختر منم همینه با اینکه قطره میریزم و بینیش تمیز میکنم، حس میکنم بینیش خشکه
ببرش حموم بخار بخوره نرم شه بینیش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.