باید به داروخانه بگی که شیر میدی یک قرصی میدن که مشکلی نداشته باشه ولی بازم یکم ازش وارد شیر میشه که میگن ضرری نداره ولی بعدا از قرص ضد بارداری مخصوص شیردهی لاینسترول استفاده کنی تا شیش ماه میتونی استفادش کنی ولی باید هروز یکی سر ساعت بخوری
من ک خوردم بهتر از حاملگیه🤦🤦
نه عزیزم نباید بخوری چون داروی هورمونیه روی شیرت اثر میزاره هرکی انجام میده دلیل بر درست بودن کارش نیست
من خوردم
من دوبار خوردم دوساعت بعد شیر دادم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.