نه عزیزم اگر تاحالا اقدام نکردی نیاز نیست، حداقل ۶ ماه اقدام کنید اگر خدایی نکرده باردار نشدی اون موقع پیگیری کن
هنوز ک اقدام نکردی.فک نکنم لازم باشه.واس اطمینان میخوای برو ولی کلا بعده یک سال باردار نشدن فک کنم توصیه میکنن بگیرین
عزیزم من ک دکترم گفت اگر یکساله اقدام کردی و خبری نشده شوهرت آزمایش بده
ولی خودم از اول همه آزمایش هارو دادم
آزمایشگاه جهاد تو مفتح
احتمالا ۴۰۰ یا ۵۰۰
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.