ب نظرتون مای بی بی شورتی بهتره یاچسبی؟

۹ پاسخ

شورتی برای بچه های لاغر خوبه دخترمن تپل بود عرض مای بیبی کم بود همیشه میزد بیرون

شورتی بستم وقتی پی پی میکرد درآوردنش مصیبته ولی چسبی راحته
از نظر جذب ولی شورای بهتره نم نمیده

شورتی عالیه

قطعا شرتی

من برای پسرم ی مدت شورتی بستم بستنش راحته حتی همسرم براش میبست ولی وقتی کثیف میکرددراوردنش سخت میشددیگه چسبی بستم مولفیکس میخریدم عالی بود

شورتی عالیه ولی برای وقتی که بچه بایسته بهتره اگه سنش کمه نمیتونه بایسته سخت میشه

خیلی وقته شورتی میبندم خیلی خوبن راضیم

من شورتی میبندم عالیه...چسبی میبستم شبا صب میدیدم نم پس داده الان راحت شدم

شورتی عالیه من خیلی راضیم اگه زمان زیادی بمونی جذب بالایی داره خیلی کم پیش بیاد نم پس بده مگر اینکه خیلی جیش بکنه نم بده وگرنه خیلی بهتراز چسبیه هم ازنظر کیفیت هم از نظر به صرفه بودن

سوال های مرتبط

مامان دوتافندق🌰🌰 مامان دوتافندق🌰🌰 ۶ سالگی
مامان دوتافندق🌰🌰 مامان دوتافندق🌰🌰 ۶ سالگی