دخترا من جفتم پایینه استراحتم دیشب شکمم کار کرد یکم زور زدم رو توالت فرهنگی بعد شامم آش خورده بودم .. وقتی اومدم بخوابم اصلا یه جوری بودم صبح ک بیدار شدم درد طرف راستم زیر شکمم داشتم خیلی ترسیدم شبیه پریودی بود لکه بینیم ندارم فعلا.. ولی پیج میداد زیر شکمم بعد بلند شدم راه رفتم و ببخشید یکم باد معده دفع کردم انگار بهتر شدم دردش الان خیلی کمه یوقتا ک اصلا نیست ولی خیلی ترسیدم ممکنه چیز بدی باشه؟
سلام
عزیزم شما درد پریودیتون بهترشد ؟ منم درد گرفتم زیر دل و کمر
طبیعیه عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.