کیا بعد از زایمان آیودی گذاشتن؟
کجا میذارن؟

۳ پاسخ

باید بری پیش متخصص
ابراهیمی برزگر میذارن بقیه رو نمی‌دونم

بهداشت و ماما هامیزارن

درد نداره آیودی؟

سوال های مرتبط

مامان آیهان‌کایان🐣 مامان آیهان‌کایان🐣 ۳ ماهگی
مامان آریا. ایلماه ❤❤ مامان آریا. ایلماه ❤❤ ۳ ماهگی
مامان پسرکوچولو مامان پسرکوچولو ۷ ماهگی