۳ پاسخ

سوال منم هست لایک کنید جواب بیبینم

من ۱ سال و نیم تقریبا داشتم بعد خودم برداشتم و اقدام کردم برا بارداری

منم خواستم بزارم یکی از دوستان گفت نزاری بهتره هر کی می زاره یا عفونت میکنه یا بهش نمی سازه درصده کمی بهشون میسازن...چقدم گرون شده دوتومن میگیرن تا می زارن

سوال های مرتبط

مامان آیهان‌کایان🐣 مامان آیهان‌کایان🐣 ۳ ماهگی
مامان پسرکوچولو مامان پسرکوچولو ۷ ماهگی
مامان دخملای شیطون🕶 مامان دخملای شیطون🕶 ۸ ماهگی
مامان ❤️‍🔥 مامان ❤️‍🔥 ۱۰ ماهگی