۵ پاسخ

آخه عفونت هم میاره

دکتر من گفت باید شش ماه بگذره

قبل دخترمم چندسال گذاشتم براجلوگیری

میزارن چرا نزارن، شش ماه بعد زایمان بهتره بزار رحمت خوب شه بعد منم میزارم البته من31سالمه

فک کنم نزارن. باید حداقل ۲ تا بچه داشته باشين

سوال های مرتبط

مامان آیهان‌کایان🐣 مامان آیهان‌کایان🐣 ۳ ماهگی
مامان پسرکوچولو مامان پسرکوچولو ۷ ماهگی