۶ پاسخ

باید بلندشید بخاطر سنگینی نیست من شنیدم بند ناف بچه دور گردنش میپیچه

من همون جوری دور میزنم

دکتر من گفت اینا خرافات هستش فقط سعی کنید طاق باز نخوابید که خونرسانی برای جنین ضعیف میشه
بهترین حالت به پهلو چپ خوابیذن هست

چرا باید بلندشم آخه انقد سخت نگیرید ببا

هنوز سنگین نشدم همین جوری دور میزنم

میشینم بعد میچرخم

سوال های مرتبط