دوستان وقتی میخواین از این پهلو ب پهلو بشین شما میشینید ؟

۹ پاسخ

نه عزیزم نیازی به نشستن نیست ، باید آروم بیای روی کمر با یه مث چند ثانیه ای بعدش آروم بچرخی به پهلو سمت دیگه ، هم ماما هم متخصص گفتن نیازی به نشستن نیست اصلا

من اصلا متوجه نمیشم چه زمانی پهلو به پهلو میشم

ن بابا شبا نمیشه که

نه😐.

نه خیلی آروم از این پهلو به اون پهلو شو لازم نیس بشینی تو هفته شما ک هنوز خیلی ام زوده من هفته شما بودم به پشتم میخابیدم هراز گاهی

نه آروم پهلو به پهلو میشم

نه بابا

ن والا توی خواب کی حال داره پاشه بشینه من آروم میوفتم رو کمر بعد میرم پهلوی بعدی

من الان گاهی مجبورم بشینم یا حداقل خم شم ب بچرخم ،چون دردم میاد

سوال های مرتبط

مامان لنا🎀🧸 مامان لنا🎀🧸 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان 🩷ثناویاسین💙 مامان 🩷ثناویاسین💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری