دکتر منم میگه باید39 هفته تمام بشی تا عملت کنم ولی من سزارین دومی ام، سر بچه اولمم 38 هفته و 4 روز کیسه آبم پاره شد، الان خیلی نگرانم، بعدش مامانم ک باید همراهم باشه شهرستانه و اگه یهو دردم بگیره یا کیسه آب پاره بشه نمیدونم باید چیکار کنم😔
به منم روزی ک ۳۹ کامل میشه وقت سزارین دادع
منم ۳۹ هفته ۵ روز زایمان کردم
ولی طبیعی بودم
من الان۳۸هفته و۴روزم فردا سزارینمه
نه دیگه زودتر دردت بگیره سز میشی اگر نامه داری.منم بچه دوممه و روزی ک ۳۸تموم میشه نامه داد واسه سز....بچه هرچی تو شکم مادر بمونه بهتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.