۵ پاسخ

دکتر منم میگه باید39 هفته تمام بشی تا عملت کنم ولی من سزارین دومی ام، سر بچه اولمم 38 هفته و 4 روز کیسه آبم پاره شد، الان خیلی نگرانم، بعدش مامانم ک باید همراهم باشه شهرستانه و اگه یهو دردم بگیره یا کیسه آب پاره بشه نمیدونم باید چیکار کنم😔

به منم روزی ک ۳۹ کامل میشه وقت سزارین دادع

منم ۳۹ هفته ۵ روز زایمان کردم
ولی طبیعی بودم

من الان۳۸هفته و۴روزم فردا سزارینمه

نه دیگه زودتر دردت بگیره سز میشی اگر نامه داری.منم بچه دوممه و روزی ک ۳۸تموم میشه نامه داد واسه سز....بچه هرچی تو شکم مادر بمونه بهتره

سوال های مرتبط