الهی قربون پدرهااااا
نه نباید شیرخشک به عوض شه تندتند بهم میریزه گوارشش
من یبار نان باز میکنم یبار اپتامیل هیچ مشکلیم ندارع نان میگن بچه رو تپل میکنه برا همین بهش میدم اپتامیل هم سبکه خیلی خوب
نه چیزیش نمیشه.
بنظرم نده،به هر بچه اي يه چيز ميسازه،معده اش به هم ميريزه،بچه من با آپتاميل خيلي اذيت ميشد نان بهش ساخت
اپتامیل خیلی خوبه و سبکه
اتفاقاً آپتامیل خیلی از نان بهتره
من یبار اینجوری شد دادم چیزی نشد
برو داروخانه عوض کن
شاید دل درد بشه ولی عیب نداره
الهی عزیزم💖
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.