عزیزم
خسته نباشی مامان.
احتمالا دل درد داره دختر منم خیلی نصفه شب سرشو تکون میده بیدار میشه شکمش ماساژ میدم اروم میشه میفهمم باز نفخ داره. اگر شیر خودتون میدین حتما غذایی خوردین که نفخ داشته این دو سه ماه اول حساسیت غذایی بچه بالاست اوج کولیکشه بعدا خیلی بهتر میشه. به پهلویی که راحته بزارید پشتشو اروم بزنید موقع نفخ این طور هم اروم میگیره
احتمالا دلپیچه یا رفلاکس داره
قلقش پیداکن مثلا بغل گرفتنش یا باز کردن پمپررش یا روی پات تکونش بدی
مثلا پسرمن میخواد محکم بگیرمش
ای خدا هفت سال پیش ۶ ماه تمام کار هرشب ما این بود گاهی شبا شدتش بیشتر گاهی شبا کمتر
خواب شب شده بود آرزو چقدر اذیت شدیم گاهی شبا منم گریه میکردم با دخترم کل شب همسرم بیدار ساعت پنج صبح میرفت سرکار له له بودیم خداروشکر ک گذشت انشاالله کوچولوی شما آروم بشه
عزیزم ممکنه دهنش برفک زده باشه،بچه ی من شیر نمیخودد دهنشو چک کردم برفک زده بود
صدای سشوار براش بزار شاید آروم بشه
شاید دل درده، پاهاشو جمع میکنه تو شکمش؟
شاید نفخ داره شکمش رو با روغن بچه در جهت عقربه های ساعت ماساژ بدین حوله گرم بزارین به پهلوهاش
دهنش برفک نزده؟ اخه پسر من اینجوری شده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.