۴ پاسخ

فایده میکنه. ‌پمادو باید بعد شیردهی بزنی روش بعد نایلکس بکشی بزاری نرم شه.اونموقع دردش کمتر میشه

من زخم شد شیر خودم میزدم میزاشتم خشک شه بعد سوتینو میزاشتم روش چند بار کردم اوکی شد

وقتی سینت زخم بشه هرچیم بزنی فایده نداره

سوال منم هست
و از کی باید استفاده کنیم ؟ قبل زایمان بعد زایمان

سوال های مرتبط

مامان گردو کوچولو👼🏻 مامان گردو کوچولو👼🏻 روزهای ابتدایی تولد