۱۴ پاسخ

آتلیه

اتلیه

اتلیه

من دیشب و امروز صبح دونوبت آتلیه چون اذیت میکرد و جمعه کیک و خانوادگی دورهم

آتلیه
بعدا با باباش براش تولد میگیرم😊

جشن میگیرم فردا

آتلیه بردم یه جشن خودمونی هم گرفتیم

من جشن خانوادگی گرفتم
خواستم ببرم آتلیه نشد الان می خوام ببرم 😂😍😍😍

من امسال تولد نگرفتم انشالله سال یگه

من دوتاشم کردم

جشن خانوادگی کوچیک موندم تم چی بزنم

من بادکنک میگیرم یه کوچولو تم میچینم عکس میگیرم فقط

همسر و مامانش میگن جشن
اتلیه که صد در صد

جشن خونوادگی

سوال های مرتبط