۱۲ پاسخ

لنا قشنگه ملورین خیلی تلفظش سخته بازم نظر خودتون مهمه گلم

لنا خیلی قشنگتره
کوتاه و خوش اوا

لنا قشنگتره

لنا قشنگه

ماهم تصمیم داریم اگه بچه دختر شد بزاریم لنا بنظرم خیلی قشنگه

ملورین رو من شنیدم وقتی یه خانومی دخترشو صدا میزد خیلی آواش بد بود،بنظرم لنا بهتره

لنا قشنگتره

لنا قشنگ تره🥹

لنا قشنگ تره

ملووورین خیییلی اهنگین و قشنگه

ماهم اسم دخترمون رو گذاشتیم لنا

لنا و لیا

سوال های مرتبط

مامان تمشک مامان تمشک ۹ ماهگی
مامان نبات🍭 مامان نبات🍭 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان لنا مامان لنا ۶ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین روزهای ابتدایی تولد