اسم دخترمو میخوام بزار لِنا شوهرم میگه نارین نظرتون چیه

۱۹ پاسخ

اسم دختر من نارین😍

لنا خیلی زیاد شده

نارین بزاری بهش میگن نارنگی👩🏻‍🦯
لنا خوشگله

لنا قشنگتره

لناااا خیلی خوش اهنگ ترهه شیک ترهه

لنا

نارینا

لنا

لنا بین المللیه نارین تو ترکی یعنی ریزه

لنا قشنگه

نارین قدیمی شده لنا قشنگتره

قطعا لنا

با احترام هیچکدوم

لنا قشنگتره

لنا خیلی خوشگله
نارین رو یه عده درست تلفظ نمیکنن بدطور میگن خوشم نیومد حقيقتش وگرنه اسم خوشگلی هست

سعی کن به توافق برسی
بهتره قرعه بندازی

لنا قشنگتره
اسم دختر باید کوتاه و شیک باشه

دوتاش قشنگه واقعا

نارین قشنگگگه

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا🌱💗 مامان هدیه خدا🌱💗 هفته هفدهم بارداری
مامان رضاو سلما مامان رضاو سلما قصد بارداری
مامان هدیه خدا🌱💗 مامان هدیه خدا🌱💗 هفته هفدهم بارداری