۴ پاسخ

اینو تنهاهم میتونی بپزی خیلی خوشمزه میشه، ی پیاز تفت بده توش ی کم زردچوبه و فلفل سیاه و ی طعم دهنده مرغ بنداز ، بعد این جوهارو ک ازقبل خیسوندی بریز توش هم بزن اب هم بریز بذا جابیفته ، مراقب باش جوش ک بیاد سر میره ، حسابی مقوی و خوشمزه س، دخترمن ک خیلی دوست داره از کوچیکی

دو سر پرکه عزیزم،جو پرک درشت تر هست

دوسر پرکه

پشتش اینه

تصویر

سوال های مرتبط