۵ پاسخ

نه گلم اشکال نداره کم کم بهتر میشه دیگه شیرت نمیره میتونی با انگشتت هم نوک سینه رو نگه داری نریزه

نه چ اشکالی حالا میتونی تو شیشه شیرم بریزی بدی البته مونده نی نی کوچولوت بگیره یا نه

عه چه جالب

نه نداره

نه عزیزم

سوال های مرتبط