بله منن
از همه قرصای اهن دیگه بهتره حداقلش اینه باعث یبوست نمیشه
منم میخورم عالیه. دکترم. دو ماه آخر گفت از این بخور یبوست نگیری
گرون هست اما خارجی عالیه
فوق تخصص پسرم بهش همیشه ازاین قرص آهن میده گرونه ولی کیفیت خوبی داره
اره من
منم میخورم ،دکترم بخاطر مشکل گوارش که داشتم اینو برام تجویز کرد
بله منم از این استفاده میکنم
بله منم ازاین استفاده میکنم
بله منم استفاده میکنم خوبه معده رو اذیت نمیکنه
منم از این مصرف می کنم
من ازاین قرص اهن میخوام این خوب؟؟
اوایل این استفاده میکردم
اره عزیزم هردو بارداریم دکتر همینو داد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.