۱۴ پاسخ

بچه ت دستگاه بره بهتره تو شهر خودت باشی رسیدگی بهتره و افراد مختلف میتونن کمکت کنن بخش ان ای سیو سیرجان هم خیلی پیشرفت کرده مسؤلش دکتر رضی و عبداللهی هستن من کلیپ های اینستاشونو دیده بودم عااالی بود نوزاد 28 هفته هم داشتن پنجاه روز تو دستگاه نگهش داشتن تا رفت پیش خانواده ش و اینکه بازم ممکنه دستگا نره من مورد دیدم 35 هفته دنیا اومده دستگا نرفت

ببین ب نظرم بیمارستان گل گهر چون تازه تأسیس خیلی بروز تره
ی بار رفتم واقعا تمیزززز همه کاربلد پرستارا مهربون

فاطمه الزهرا تازه تآسیس بنظر من دستگاهاشم ب روز تر هستن البته اگه از نظر مالی مشکل نداشته باشین اخه شنیدم هزینه هاش بالاش

ببین حقیقتا من تعریف دکتر حمزه نژاد خیلی شنیدم
و بیمارستان مهرگان ک خصوصی
ولی اگر شرایط بچه اینکه بره تو دستگاه اولویت بزار بیمارستان

سلام بهتره با دکترت مشورت کنی نظرشون بپرس

به نظر من بیمارستان گل و گهر بهتره خیلی تجهیزات خوبی داره توی شهر خودت هم هستی راحت تری ممکنه بچه ات بره ۲ هفته دستگاه اینجا باشی بهتره برات بازم با رضایی مشورت کن دکتر خوبی هست راهنمایی میکنه من ۵ ساله زیر نظرش هستم

باید آمپول ریه بزنی جتما ،به چه دلیل ندادن؟

الان ارجمند هم ان ای سی یو داره راستی من دخترام هر دو ۳.۵کیلو بودن وقتی دنیا اومدن اگه وزنش کمه ممکنه شرایطش فرق کنه

من بیمارستان گلگهر زایمان کردم عالی بود بچه منم ۳۶ هفته به دنیا اومد ولی دستگاه نرفت انشالله بچه شما هم نمیره

من هر دوتا دختر قبلیم ۳۵هفته و ۶روز دنیا اومدن تو بیمارستان ارجمند دستگاه هم نرفتن

بیمارستان راضیه فیروزم به نظرم از نظر دستگاه مجهزتره باز ببین نظر دکترت چیه

چرا زود برمیدارن؟

بیمارستان مهرگان بیمارستان دوستار کودکه و nicu مجهز داره معمولا خود دکتر توصیه می کنه مهرگان... انشالا که بهترین برات رقم بخوره

گلم درخواست بده پرم

سوال های مرتبط