تا صبح ۱۰۰۰ بار پهلو به پهلو میشم ضرر نداره؟

۶ پاسخ

منم تاصب همینجورم

هممون همین جوریم مشکلی نداره
منم تا صبح فقط پهلو به پهلو میشم

وای اتفاقا منم همینم خیلی پهلو به پهلو میشم نیم ساعتی یکبار خسته میشم اصلا خواب راحت ندارم شبا

منم همنطوریم

منم دیگه بریدم از ۴ هفته تا الان خستم خدا خودش بخیر کنه دیگه نمیکشم

نه عزیزم اتفاقا همین کارو باید کرد چون به یک پهلو بدن خسته میشه

سوال های مرتبط