۵ پاسخ

🔴زمان شارژ کارت امید مادر اعلام شد

🔹معاون وزیر کار: تمام نوزادانی که از ۱ تا ۳۱ فروردین‌ماه متولد شده‌اند، در ۱۵ اردیبهشت‌ماه مبلغی به حساب مادر آن‌ها واریز خواهد شد.

🔹هیچ نیازی به ثبت‌نام، مراجعه حضوری یا ورود به سایت خاصی وجود ندارد و تنها داشتن شناسنامه نوزاد و حساب بانکی به نام مادر کفایت می‌کند.

🔹خانواده‌ها پس از واریز این مبلغ می‌توانند از طریق فروشگاه‌های مشخص‌شده اقدام به خرید کالاهای مورد نیاز خود کنند.

یعنی بچه های ۴۰۵ فقط آدمن اونوقت که میگن خر تو خر یعنی این

یه چی دیگه هم شنیدم میگن قرار بود ۲ تومن بدن کمترش کردن که به همه بدن
دهک ۶ به بالا ۶۰۰ . ۶ به پایین ۱۳۰۰ ولی در عوض به همه مادران میدن

نوشتن از اردیبشهت واریز میشه

برای بچه ها ۴۰۵ هست🥲

سوال های مرتبط