۴ پاسخ

زیاده من هروقت درست میکنیم نفری یه قاشق میزنم چون حجمش زیاد میشه بعد پخت

هر نفر ی قاشق غذاخوری

زیااااد. من دو سه قاشق ارد میزنم ۳ نفر ادم میخوریم

هر نفر یه قاشق غذاخوری بسه

سوال های مرتبط

مامان مامان عاطی مامان مامان عاطی ۲ سالگی
مامان هدی و مهدیه مامان هدی و مهدیه ۶ سالگی
مامان خرمالو🍅 مامان خرمالو🍅 ۱ سالگی
مامان پناهم🩷🍭 مامان پناهم🩷🍭 ۲ سالگی