دخترا میترسم تروخدا بهم بگید خطرناکه

تصویر
۷ پاسخ

لب مرزه استراحت مطلق باش شیاف بزار حتما میره بالا ب دکترتم پیام بده بهش نشون بده

من ۱۷ هفته رفتم ۲۹ بود ۱۸ هفته شد ۲۷ دیروز سرکلاژ شدم

سن بارداریت خوبه نگران نباش برو دکتر یا استراحت یا سرکلاژ

نه خطرناك نيس
لب مرزه
احتمالا دكترت دو هفته استراحت بده در كنارش شياف و امپول
بعد از دو هفته ميري سونو واژينال
اگه رفته بود بالا كه مشكلي نداره
اگه كم شده باشه سركلاژت ميكنه(دهانه رحم رو ميدوزه)

خطرناک کجا بود، ولی بعضی دکترها زیر ۳۰ رو سرکلاژ میکنن، بعضی دکترها زیر ۲۵ رو سرکلاژ میکنن و زیر ۳۰ رو شیاف و استراحت میدن تا بره بالا، به نظر دکترت بستگی داره. فقط استراحت و مراقبت میخواد همین، نباید زود سر هر چیزی بترسی که

طول سرویکس من ۳۰ هست
دکترم گفت با آمپول و شیاف میشه کنترل کرد ولی تا اخر باید توی استراحت باشی
من خودم قبول کردم که سرکلاژ بشم تا فکرم راحت باشه و استرس زایمان زودرس نداشته باشم

ب دکترت باید نشون بدی

سوال های مرتبط

مامان اطلس💕 مامان اطلس💕 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان وسام مامان وسام هفته سی‌وسوم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته هجدهم بارداری
مامان ملکه🩷🩷🩷 مامان ملکه🩷🩷🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نون خامه ای👶🏻 مامان نون خامه ای👶🏻 هفته سی‌ام بارداری