گرون شده همه چی خدا ازشون نگذره من۱۲۰۰
منم پرسیدم گفتن ۱۴۰۰
من ۴/۵۰۰ دادم روز شنبه😐
همینه عزیزم خوب گفته من ۱۲۰۰رفتم ولی بین شهرا یه اختلاف کوچیکی هست
من دیشب رفتم ۱/۳۷۰
۹۵۰ یه هفته نشده
همینه قیمتش منم زنگ زدم گفتن ۱۳۰۰ ۱۷۰۰ ...
شیراز من ۴۵۰۰ دادم البته الان که اردیبهشت هست شده ۶ تومن
من ۱۴ اردیبهشت باید انجام بدم زنگ زدم گفت ۱/۱۰۰ میشه
من زنگ زدم پرسیدم گفت از ۱۵۰۰ شروع میشه بستگی داره دکترت چیا نوشته باشه😕🤨
من هفته پیش انجام دادم 1300
من ۷ تومن دادم🫠
من ۳ تومن دادم
۶۴۵ قبل از سال جدید بود الان ۱۴۰۰ هربار میدم
اره همینه
خوب گفته شیراز گفت ۳تومن به بالا
دو هفته پیش سونو رشد و بیوفیزکال دادم دو و نیم
من ماهه پیش رفتم ۹ م
3/5دادم مطب دکتر محرابی تهران
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.