سونوی رشد الان زنگ زدم میگه ۱۵۰۰ کسایی که جدیدا رفتین چقدر شده؟

۱۹ پاسخ

گرون شده همه چی خدا ازشون نگذره من۱۲۰۰

منم پرسیدم گفتن ۱۴۰۰

من ۴/۵۰۰ دادم روز شنبه😐

همینه عزیزم خوب گفته من ۱۲۰۰رفتم ولی بین شهرا یه اختلاف کوچیکی هست

من دیشب رفتم ۱/۳۷۰

۹۵۰ یه هفته نشده

همینه قیمتش منم زنگ زدم گفتن ۱۳۰۰ ۱۷۰۰ ...

شیراز من ۴۵۰۰ دادم البته الان که اردیبهشت هست شده ۶ تومن

من ۱۴ اردیبهشت باید انجام بدم زنگ زدم گفت ۱/۱۰۰ میشه

من زنگ زدم پرسیدم گفت از ۱۵۰۰ شروع میشه بستگی داره دکترت چیا نوشته باشه😕🤨

من هفته پیش انجام دادم 1300

من ۷ تومن دادم🫠

من ۳ تومن دادم

۶۴۵ قبل از سال جدید بود الان ۱۴۰۰ هربار میدم

اره همینه

خوب گفته شیراز گفت ۳تومن به بالا

دو هفته پیش سونو رشد و بیوفیزکال دادم دو‌ و نیم

من ماهه پیش رفتم ۹ م

3/5دادم مطب دکتر محرابی تهران

سوال های مرتبط

مامان نیهاد🩵 مامان نیهاد🩵 ۷ ماهگی