۱۵ پاسخ

ببلاک میدم از روز اول راضیم

گیگپز دادم خوب نبود اپتامیل اچ ا دادم

من از اول خودم ببلاک ۱ دادم خیلی خوب بود سبک و با وزن دهی خوب. بعد دکتر تروویتال اچ آ گفت بدم این یکی عالیه. هم وزن دهیش هم ضد حساسیت هست هم نزدیک ترین شیر به شیر مادر. فقط مدفوع رو بد بو میکنه

ببلاک میدم از روز دوم چون شیرم کم بود

ببلاک میدم خوبه

نان خوبه راضیم

نان یک

نان از بدو تولد دادم و خیلی راضیم حساسیت نداشته و‌ وزنگیریش خوبه

نان میدادم نساخت بهش
اپتامیل اچ آ میدم از دوهفتگیش

من ببلاک میدم خیلی راضیم

ببلاک دارم‌میدم

آپتامیل‌

لباس نوزادی داریم  از ۱۰۰تومن باورت میشه ؟
کلی ست های بلوز شلوار فقط۳۰۰/۴۰۰تومن😳😮
چون ما خودمون تولیدی لباس داریم😉
یه کانال پر از لباسای قرطی و جینگول برای سایز صفر تا۶ سال
ارسال فوری به سراسر کشور✅️
ادرس کانال پیامرسان بله:
@hanakidss
ثبت سفارش در پیامرسان بله:
@hanaakids
تماس:
۰۹۱۰۲۷۷۵۴۳۵
کانال و تازه تشکیل دادیم قبل از این فروشمون حضوری بوده🌷

آپتامیل

گیگوز میدم از همون اول

سوال های مرتبط

مامان رایان مامان رایان ۱۲ ماهگی
مامان ملورین مامان ملورین ۹ ماهگی