برای عکاسی تو اتلیه بهترین زمانش چند ماهگیه؟؟؟

۷ پاسخ

من ۲۵ هفته رفتم

من‌میخوام ۸ ماه که شدم برم

شکمت دربیاد اما سنگین نشده باشی

۲۸ تا ۳۲
بازم بستگی به شکمت داره واسه بعضیا بزرگه زودتر میرن بعضی‌ها کوچیکه دیرتر میرن
من ۳۳هفته رفتم

من هشت ماهگی رفتم شکمم مشخص بود و زیاد خسته نمیشدم

من ۳۰ هفته بودم رفتم

اتلیه که من میرم میگه ۲۸ هفته تا ۳۲ هفته
ولی من هفته دیگه میرم
چون شکمم کوچیکه

سوال های مرتبط

مامان هدیه‌امام‌رضا💚 مامان هدیه‌امام‌رضا💚 ۵ ماهگی