۳ پاسخ

سلام مامان آراد جان خوبی ؟ داشتم دنبالت میگشتم اره الان برات میفرستم

منم تیروید پسرم بالا بود ۷ت بچکی اصلا نداشت

امروز غروب آماده میشه عشقم برات میفرستم

سوال های مرتبط