چطور ازمایش انجام دادی؟ خودت خواستی یا دکتر
آنزیم های کبد تا حدود دوسالگی بالاتر از فرد بزرگسال هست.. بعد کم کم میاد پایین.. اگه علائم ای نداره مشکلی نداره ولی بازم به پزشک نشون بده
خودم هم آنزیم کبدم پایینه ولی اصلا مشکلی برام ایجاد نکرده دکتر گفت چون دختری خودش رو نشون نداده
من داداشم اینجوری بوده فک کنم ژنتیکی پسرت از لحاظ بدنی مشکلی نداره؟
اگه قبل از یه سال پیگیری کنی درمان میشه
علائم رو بدنش نداره خارش ،دونه قرمز حساسیت؟کراتین بدنش کمه رشد موهاش چطوره؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.