۵ پاسخ

باید اوایل خیلی رقیق باشه و از یکی دوتا قاشق در روز شروع کنی
کم کم مقدار و غلظتش رو بیشتر کن

غلظتش چطوری بود

معدش هنوز فقط شیر رو میپذیره

چون حتما زیاد دادین و اینکه شاید سفت درست کردین معده بچه نتونسته هضم کنه

چون زود از ۶ ماهگی باید بدی

سوال های مرتبط

مامان ستین مامان ستین ۶ ماهگی