۳۷ پاسخ

بنظر منم خودت زنگ بزن احوال پرسی کن یا دعوتشون کن یا بگو میایم اونجا.
یا همسرت زنگ بزنه.
اوناهم بالاخره پدرمادرن . مگ‌ خونه پدرمادر خودت با دعوت میری؟ یا پدر مادرت ب همسرت. زنگ‌میزنن و دعوتتون میکنن؟

دقیقا مادرشوهر منم اوایل دعوت کرد بعد گفت خودتون بیاین غریبه نیسین ک دعوت کنم منم همچنان تا دعوت نکنه نمیرم یماهم گذشته نرفتم تا مجبور شده دعوت کنه ،من کلا دوسندارم برم وگرنه بی دعوتم میرفتم

ما بدون دعوت نمیریم همیشه خودش میگه بیاید ولی اینج‌وری نیست که اصلا در طول هفته باهم حرف نزنیم باهم همش درارتباطیم

من تا دعوت نشن جایی نمیرم

من اولا خودمون زنگ می‌زدیم میرفتیم ولی بعد یک مدت فهمیدم چه اشتباه میکردم دیگ رفت آمد قطع کردم هر یک ماه زنگ میزنه به شوهرم دعوتمون میکنه میریم اونجا در حد ۲ ۳ ساعت هستیم بعد میایم خونه مون همیشه میگن دوری دوستی ولی من دوری دشمنی دارم باهاشون

من ۴ سال ازدواج کردم بدون دعوت نرفتم

من ۴ ساله ازدواج کردم هر روز میرم خونشون 😂😂خودشون میگن چی میشه مگه؟

من بدون دعوت نمی‌رم
اونم که دعوت نمیکنه 🤣🤣

والا من هر یشب درمیون تلپم تازه غذای فردامم میارم .یشبم نرم فرداش زنگ میزنن بیا دیگه دلمون تن‌گ شده

بستگی به اخلاق اون داره مادرشوهر من میگه من نباید زنگ بزنم دعوت کنم خودتون باید بیایین ولی من میدونم تا زنک نزده حتی برا سر زدن هم نباید برم دوست نداره و الکی میگه و سه چهار ماه یکبار اونم مناسبتی زنگ میزنه بیایید... ببین واقعا اگر میری میزبانت راست میگه زنگ بزنید برید خونشون حتما که نبابد دعوت باشه خونه پدر مادر دعوت نمیخواد مگر خودش این مدل رفتار کنه

من میرم پایین مثلا بش سربزنم اونم از خداخواسته سریع پامیشه ناهارشامو میزاره مخصوصا وقتایی ک حوصله اشپزی ندارم سوسکی میرم پایین ولی خو تعارف میکنم ن فلان اون بزور نگهم میداره😀😀

ننه شوهره من ک دیوار به دیواره همیم نمیگه من زنده ام یامرده
چ توقع هایی دارینا🤣

ما یوقتایی خودمون میریم نه واسه شام همینجوری میریم خودشم یوقتایی زنگ میزنه دعوت میکنه

مادر شوهر من همدان زندگی میکنه اما اگ نصفه شب راه بیفتم ۳ شب برسم هم مشکلی نیست خوشحالم میشه .. یا خونه ی پدر مادرت مگ با دعوت میری!؟ بستگی داره روابطتون چجوریه راحتی رودربایستی داری معذیی اینا هم بی تاثیر نیست اما گهگاهی خودتون برید چ عیبی داره اونا دوست دارن اتفاقا .. عروس ماهم اینجوریه گاهی خودشون میان گاهی مامانم دعوت میکنه هر چی فاصله بیفته بدتر میشه روابط و دلسردی میفته

من ۶ ساله ازدواج کردم هیچوقت بدون دعوت مهمونمون نشدم همیشه زنگ زدن برا شام یا نهار دعوت کردن،وقتایی که زنگ نزدن شب نشینی رفتیم اما سرخود سر سفرشون نرفتم

تو این ۱۰ سال اگه هم خواستیم خودمون بریم، همیشه همسرم زنگ زده خبر داده

ما که دوریم ولی خواستین برین زنگ بزن یا شوهرت زنگ بزنه بگه ما فرداشب میایم شب نشینی (یعنی بعد شام) دلتنگتون شدیم و اینا بعد طرف خودش تعارف میکنه که شام بیاین شما هم بگین نه زحمت میشه خلاصه اون تعارف میکنه شماهم قبول میکنین شام برین

منکه نامزدی خودم میرفتم غذا میپختم براشون چون خانم میگفت من پیرم نمیتونم پاشم بعد مجبور بودم خودمم بمونم بعدم که رفت با برادرشوهر بزرگم خونه گرفت نه اون دعوت کرد نه من رفتم شام الان یه ساله نمیبینمشون کلا

عزیزم اخه دعوت نمیخواد که زنگ بزن بگو شام و ناهار میخوایم بیایم منم همین کار میکنم

خودتون برید
هر کسی یکی رو بخواد خودش میره بهش سر میزنه سر زدن مخصوصا کوچیکترها به پدر و مادرها همین دعوتها باعث دکری و غریبگی میشه ادم عروس و داماد که میاری میشه عضو خانوادت که نمیشه هی زنگ بزنی بگی تشریف بیارید
یعنی مامانت هم دعوتت میکنه که میری
ما خدا رو شکر از این رسمها نداریم خیلی رابطه هامون خوبه چه خونه ی پدر مادر خودمون چه ماله همسرم هر وقت دوست داشته باشیم حتی بدون زنگ میریم از بعد ازظهرش میریم میمونیم
خیلی رابطه هامون بهتره و همون صمیمیت هست

واسه سر زدن ک خودمون میریم

من بیشتر وقتی دعوتم کنن میرم
بعضی وقتا هم چیزی هوس کنم میگم‌ برام درست کنن میرم خونشون

من با مادرشوهرم راحتم هم من زنگ میزنم هم اون خودش میگه بیاید. چند روز نریم پدرشوهرم هی سراغمون رو میگیره ک بیاید

سمت ما دعوتی نیست خونه پدرمادر ک دعوت کردن نداره
هرروز نمیریم ولی هفته ای ی بار دوهفته ی بار میریم

من پیام میدم مادرجون سلام نهار میایم خونتون تمام 😂 شام هم می‌مونیم . رابطمون خیلی صمیمی هست

دعوت برای دورتراست شاید یه موقع حوصله شام پختن اصلا نداشته باشه ولی بخواد پیشش باشین ، ما که میریم خیلی وقتاام نمیذارم چیزی بپزه

من ک تا الان خودم زنگ نزدم بگم میام شام خودشون میگن یا بعضی اوقات قبلا ی روزایی دلم میگرف میرفتم ظهر ک میموندیم شام اکثرا بعد شام میریم میشینیم

ما کلا قرار خانوادگی شوهرمه پنج شنبه شبا شام اونجاییم پیش میاد تو هفته م همینطور میریم سر بزنیم

نه عزیزم مگه خونه پدر و مادر دعوت می‌خواد ما هر وقت دلمون بخواد میریم فقط قبلش خبر میدم که ببینم خونه هستن یانه همین هفته ی یکی دوبار هم اونجاییم

برای شام کم پیش میاد ما بریم ببین دیگ چی بشه اونم یا خودش میگ بیایید یا بعضی مواقع شوهرم میگ شام بزار ما بیایم

خب از عصر برو شامم بمون
منم همینکار میکنم
مادرشوهرم توقع داره که مثلا هفته ای یکبار خودم برم

دعوت نمی‌خواد .هر وقت دلت خواست زنگ بزن بگو اگه جایی نمی‌خواین برین می‌خوایم بیایم پیشتون سر بزنیم .مگه خونه بالای خودت هم باید دعوتت کنن تا بری .

من نزدیک ۵ ساله ازدواج کردم و هیچ زمانی بدون تماس مادرشوهر نرفتم حتی شده ۳ ماه یبار گفت نباید منتظر دعوت باشی
گفتم ولی قاشق نشسته هم نیستم بی دعوت جایی برم دیگه اخلاقم اومده دستش😅

عزیزم بستگی داره رابطه تون چطور باشه ولی دعوت نمیخواد که. برید خودتون سر بزنید. بذار روابط بهتر بشه

نه من خودم میرم چرا باید دعوت کنه مگه غریبم،جز اینکه مهمان داشته باشه من خبر نداشته باشم زنگ بزنه منو دعوت کنه

من یوقتایی خودم زنگ میزنم بوقتایی خودشون زنگ میزنن

عزیزم خودت زنگ بزن بگو میخوایم بیایم

سوال های مرتبط

مامان 🌿🌸فاطمه یاس🌸🌿 مامان 🌿🌸فاطمه یاس🌸🌿 هفته سی‌وسوم بارداری