۱۵ پاسخ

منم نبردمش هنوز بهداشت گفت اگ مشکلی نداره نیاز نیست دیگ نبردم

من برگردم نمیلرمش
دندون پزشکی تونست کاری بکنه براش؟

ی شیشه خون گرفت
فقط همون لحظه که خون می‌گرفت گریه کرد بعدش نه اصلا

منم پسرمو چکاپ یکسالگی نبردم چون رشدش و اینا همه چیش خوب بود ولی الان دوماهه وزن نگرفته بردم دکتر ازمایشش رو نوشت اندازه یه شیشه کامل ازش خون گرفتن بچم گریه هم کرد ولی چه میشه کرد بالاخره که باید بدونیم بچه کمبودی داره یا نه

عزیزم یه آزمایشگاه خوب پیدا کن که تو خونه ام از بچه نمونه بگیرن پسر من بار اول تو آزمایشگاه وحشت کرده بود انقدر گریه کرد حال من بد شد دفعه بعد یه جارو پیدا کردم نمونه گیری مخصوص نوزاد داشت گفتم اومدن خونه محیط خونه برای بچه بهتره بیشتر احساس امنیت میکنه کلا ۱۰ ثانیه گریه کرد خیلی خوب ازش خون گرفت هزینه خیلی زیادی ام بابت اومدن خونه نمیگیرن ولی هم خودت راحتی هم بچه
اگه تهران هستی آزمایشگاه پارسه تو صادقیه من که خیلی راضی بودم

من شش ماهگی بردم هنوز نمی‌فهمید طرف هم کاربلد بود تا اومد گریه کنه تموم شد الان نمیدونم چه واکنشی داشته باشن

منم هنوز نبردم ولی هفته اینده صدرصد میبرمش تا ببرم دکتر اگ چیزی کم داره بتونم جبران کنم

ببرش جایی ک مخصوص بچه هاس .من اونجا بردم نشست بغل شوهرم منم بیرون کردن خودشون دست دخترمو نگه داشتن و گرفتن با آنژیوکت .ی ذره گریه کرد

منم هنوز نبردمممم

ببر جایی ک نمونه گیر مخصوص اطفال دارن
من پسرم رو بردم عااالی بود خیلی خوب رگ گرفت و جایزه هم بهش داد نترسید
من آزمایشگاه آناهیت بردم بلوار اردستانی نمونه گیر اطفالش صبح تا ظهر هست
قبلش زنگ بزن بپرس

عزیزم تو این سن همه بچه ها همینن
دختر من حتی نمیزاره بهداشت دور سر و قدشو بگیره چه برسه دکتر

آزمایش واجبه ببر بفهمی چ خبره خون میگیرن گریه میکنه بعد خوب میسه من چون دلشو نداشتم نرفتم تو با باباش رفت فک کنم ی شیشه‌فقط اون ادار گرفتنش خیلی سخت بود ی کیسه باید از داروخونه بخری

میشه بپرسم دندون پزشکی واسه چی؟🥲
اخه پسر من دندوناش زرد شده و یه تیکه از دندون نیشش افتاده
نمیدونم ببرمش یا نه

منم نبردم دخترمو واسه ازمایش،یعنی همسرم نزاشت گفت بچه اذیت میشه موقع خون گرفتن،چون رز خیلی حساسه،بیوفته‌رو گریه نفسش قطع میشه،چندبار هم گفتیم ببریمش اما باز دلمون نیومد گریه هاشو ببینیم،خودم خیلی ذهنم بابت این موضوع درگیره اما خب....

اره دیگه صدرصد میترسن طبیعیه اخه خون میگیرن ازشون درد داره گریم میکنن خیلی

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا🫀 مامان هدیه خدا🫀 هفته هفدهم بارداری