۱۶ پاسخ

آره

اره عزیزم من میخورم

اره عزیزم

قیمت شو میدونی؟

سلام اره منم میخورم

اره من استفاده کردم

آره من

اره قرص آهن من از اول بارداری دارم استفاده میکنم

من از وقتی قرص آهن رو شروع کردم .ازهمین مدل خوردم.خیلی خوب بود.باعث میشه که یبوست نشیم

اره قرص آهنه ، من صبحا بعد از صبحانه میخورم

چند خریدین عزیزم

اره من میخورم

اره من

بله من ازاول اینو خوردم

آره قرص آهن برا کم خونی

بله دکتر من اینو نوشته بود برام

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین روزهای ابتدایی تولد
مامان امیرعلی و آریا مامان امیرعلی و آریا هفته سی‌وششم بارداری
مامان دلوین کوچولو مامان دلوین کوچولو ۴ ماهگی