۶ پاسخ

من پمپی یومامی خریدم ۱تومن

من احتمال زایمان زودرس دادن...چون قبلا هم زایمان زودرس داشتم..شیر میپوشیدم میادم پرستارا..بخاطر این میگم شاید نیازم بشه

از الان نگیرین بعد زایمان ببینین اگه لازم بود بخرین

من هنوز نگرفتم، وایمیستم ببینم اصلا شیر دارم یا نه😆

ساده از این دستیا خیلی کاربردی تره تا برقی

من نگرفتم

سوال های مرتبط

مامان یارا 🦄💗 مامان یارا 🦄💗 ۳ ماهگی
مامان جوجه طلایی🐣 مامان جوجه طلایی🐣 هفته بیست‌وهفتم بارداری